آنچه شاید لازم داشته باشید

  • ۰
  • ۰

گوگل کروم مرورگر کمپانی گوگل می باشد که در ابتدا برای فعالیت وبگردی تشکیل شده بود . گوگل کروم یکی از محبوب ترین و البته پر سرعت ترین مروگر های اینترنت در موبایل و کامپیوتر می باشد که دارای ویژگی های زیادی بوده که با عمر کم این مرورگر موفقیت زیادی نسبت به رقبا داشته است.

حال تصور کنید اگر می توانستید برخی برنامه های اندرویدی خود را بر روی سیستم کامپیوتر خود اجرا نمایید چه می شد؟؟

آن هم بدون هیچ برنامه جانبی

برنامه های اندروید را با گوگل کروم اجرا کنید !!

بسیار خوب است بدانید گوگل به تازگی این ویژگی را به مرورگر کروم افزوده است. با این ویژگی شما می توانید اپ اندرویدی مورد نظر خود را دانلود کرده و بر روی مروگر گوگل کروم اجرا کنید . البته برخی از برنامه های اندروید که نیاز به رزولوشن خاصی دارند هنوز آمادگی اجرا بر روی مرورگر کروم را ندارند اما بیشتر برنامه اندرویدی قابلیت نصب بر روی کروم را دارا می باشند.

همین طور گوگل اعلام کرده است که دیوایس هایی که دارای سیستم عامل کروم می باشند نیز می توانند برنامه های اندروید را از این به بعد بر روی سیستم خود داشته باشند . برای استفاده از این ویژگی ابتدا مرورگر کروم خود را به آخرین ورژن ارتقا داده و بعد از ان با نصب افزونه کروم ARC Welder  در لینک زیر می توانید برنامه های اندروید را بر روی سیستم کامپیوتر خود داشته باشید.

برای نصب کلیک کنید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی